pondělí 27. února 2017

Svatební výročí

Slavíte výročí svatby? My jen tak trochu, nijak to nepřeháníme. Ale snažím se vymyslet něco malého podle jména výročí. To druhé je papírové. První byl takový sranda dárek. Toaleťák. Aby jsme se z toho... Ten druhý trochu poetičtější. Notýsek na výjimečné okamžiky. Mám takovou představu, že až půjdem někam na rande na véču, trochu zavzpomínáme a napíšem to opravdu nejdůležitější. Pak notýsek dáme na nějaké naše místo, tak aby neupadl v zapomnění, a budeme libovolně dopisovat. Uvidíme jak to klapne. Moc šancí tomu nedávám, ale pokud by to dopadlo, určitě by bylo hezké se za pár let vzpomínkami prolistovat, nebo když se jeden na druhého naštvem uklidnit, že to není tak zlý :D Inspirovala mě knížka Na sto kusů. Jen my nemáme polaroidový foťák a fotit okamžiky štěstí na digitál už není tak nějak ono...

Názvy výročí jsem nám sepsala ve svatebním albumu, ale připíchnu ještě sem.
1. bavlněná
2. papírová
3. kožená
4. květinová
5. dřevěná
6. železná
7. vlněná
8. bronzová
9. měděná nebo hliněnná
10. cínová
11. ocelová
12. hedvábná
13. krajková
14. slonovinová
15. křišťálová nebo skleněná
20. porcelánová
25. stříbrná
30. perlová
35. korálová nebo plátěná
40. rubínová
45. safírová
50. zlatá
55. smaragdová
60. diamantová
65. kamenná
70. platinová

2 komentáře:

  1. Hezky, toaletak super napad, gratuluji a diky za nazvy, ty jsem netusila:-), nas ceka letos bronzove:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten toaleťák mě pobavil :-D A je to pravda :-)
    (My jsme dostali ruličku od tety k Vánocům, když jsem se před rodinným setkáním zmínila - jak byly obchody poprvé na svátky zavřené - že jsme zapomněli jen koupit toaleťák, že máme doma poslední dvě ruličky, ale že to jistě zvládneme. Tak ona nelenila a k dárkům nám z legrace přibalila ještě jednu :-D)
    Se sešitkem jsem si říkala hned to samé, co jsi napsala sama kousek dál - taky jich máme pár doma, na začátku nadšení veliké, později se "zapomnělo".
    Každopádně přeji krásné výročí, hodně štěstí a lásky, užijte si to :-)
    My letos slavíme cínovou svatbu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)