pondělí 29. května 2017

Hra se smrtí

Detektivka, kterou jsem dostala kdysi k Vánocům, a už mě dlouho strašila ve skříni. Moc se mi do ní nechtělo. Detektivky zas tak často nečtu a tahle je ještě ke všemu tak trochu z virtuálního prostředí. Ale nakonec to bylo fajn. Když jsem se dostala přes úvod, kde bylo moc postav a samá květnatá, „vtipná“ přirovnání, kterým zrovna moc neholduju, zažrala jsem se. Jde o to, že vrahové dávají na internet videa svých reálných mordů, ale přes zašifrovanou cestu, takže je nejde vystopovat. Na případu se podílí mraky lidí. Knížka má ještě skrz detektivy zamyšlení, kam tento přetechnizovaný svět spěje. No bylo to celkem fajn, ale další detektivku od matky a dcery, které spolu píší pod pseudonymem P.J.Tracy asi záměrně vyhledávat nebudu. Nebo máte někdo jinou zkušenost s další knihou od nich?

Nicméně za květen mám knížku odškrtnutou ;)

3 komentáře:

  1. Hani, mám detektivky ráda, ale od nich jsem ještě nic nečetla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)