čtvrtek 27. listopadu 2014

Babičko vyprávěj, aneb co babičce za dárek?

Dárky pro babičky a pro dědečky, jsou občas docela svízel - nic nechtějí, nic nepotřebují, protože už všechno mají, korunky si raději máte nechat - no znáte to. Ale radost jim udělat chcete. Ale co dělat, když nemají žádný velký koníček, knihy a kuchařky se už do polic nevejdou, garderóbu rozšiřovat už nechtějí a cestování jim dělá potíž?
Řešením může být nějaký ten potravinový koš. Ale zas vezmete si to na triko? Každý z nich už má nějaký ten problém s tlakem, cukrovkou, nějakým tím kilem navíc. Čokoláda a klobása, jim asi moc nepomohou. A co teprv láhvinka, na všechny ty léky? No prostě a jednoduše letos jsem dostala od kamarádky geniální tip na dárek pro prarodiče, a tím jsou knihy Babičko, vyprávěj a Dědečku, vyprávěj.
 A proč jsou geniální? Protože je to dárek i pro zbytek rodiny. Jsou to knihy, kde babičky a dědečkové vypisují zážitky ze svého života, o svém dětství, mládí, o tom jak poznali dědečka, kde pracovali, co je bavilo a další.
Vytvářejí tak jakousi kroniku svého života. A nebo ještě lépe, mohou ji vytvářet společně s vámi! Vejdou se tam všechny ty historky, které jste už slyšeli stotisickrát a už vás nebaví, ale věřte mi, že si je stejně nezapamatujete a pak vás to bude třeba mrzet. Samotné je mi líto, že jsem si babičku nenahrávala na diktafon, protože ty zajímavé historky našich předků už prostě stejně nepřevyprávím a jen je zašmodrchám ;)
A tak to musím napravit u babičky a dědy, které ještě mám! Mimo jiné mě přesvědčily i krásné recenze na tuto knihu. No posuďte sami.
Já jsem nakupovala zde. No a kdo je zručný a má fůru času před Vánoci, může si podobnou knihu možná i vytvořit doma ;)
A co dáváte prarodičům vy?

2 komentáře:

  1. Ahoj, už je máme obě, podle mě nejkrásnější dárek pro prarodiče... B. mamapocket.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za potvrzení, snad se u nás taky bude líbit ;)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)