čtvrtek 18. června 2015

Tipy na filmy 3


Soudce - jde o komplikovaný vztah otce a syna. Otec soudce, syn právník. Otec v nesnázích. syn se ho z toho snaží vyhrabat, tak trochu i proti jeho vůli. Chvílemi nevíte komu věřit. A film to není špatný ;)
Podělím se na co juknout a co podle mě nemá smysl. Snad pomůžu :-)
Co jsme komu udělali - na tuhle komedii jsem se těšila. A je to opravdu sranda. Trochu xenofóbní, ale což. Jeden větší sympaťák než ten druhý a o zábavné momenty není nouze.
Zmizelá - toto je pro nervy silné kafe! Od začátku do konce prakticky nevíte na čem jste a kdo je bez viny. Tenhle film také doporučuju.
Zlodějka knih - příběh z druhé světové války. Už to samo o sobě mě láká a ještě, když jde o knihy, čtení, jedno děcko, starostlivé pěstouny a ukrytého žida... Není to bůhvíjaký trhák. Ale milý příběh.
Grandhotel Budapešť - no za mě ne... je to ulítlý, nesmyslný... ale zas na druhou stranu komu se líbí Amálie, nebo Stoletý stařík, mohl by najít zalíbení i tady v tutom :D
Láska na kari - klasická romantika obtočená okolo moderního tématu - JÍDLA. Nekoukat bez plného břicha a nečekat od toho nic jiného než oddychovku. Pozn.: raději bez chlapa, toho by to asi nudilo :-)
Železná srdce - konec druhé světové, pár namakaných odvážných borců a jeden tank. O zábavu postaráno. Pro ty co i ve válečných filmech vidí rády trochu romantiky - tady ji nehledejte... 

Myslím, že tentokrát jsem měla při výběru šťastnější ruku než minule, tam se můžete mrknout co raději neshánět :-)
Další typy na filmy zde a zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)