středa 20. ledna 2016

Vzdálené vrcholky hor

Momentálně moc čtení docela zanedbávám, ale tahle kniha stojí opravdu za přečtení. Je o chlapci, který se narodí anglickým rodičům, kteří putují Indií, coby anglickou kolonií. Jenže se to tak semele a je nakonec vychováván jako Ind a sám ani nemá ponětí, kdo byli jeho rodiče. Kniha je plná zvratů, změn míst, postavení, nebezpečí a v druhé části také samozřejmě lásky. I když je to docela bichle, čte se to samo. Autorkou je Mary Margaret Kaye. Kniha mě tak namlsala, že jsem se musela podívat i na film. Bohužel ten už mě tolik nenadchl, protože si s příběhem pohrál po svém a závěr rozhodně neodpovídal knize... Teď jsem v databázi knih koukala, že má kniha druhou část, třeba se mi také jednou dostane pod ruku...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)