úterý 30. srpna 2016

Můj letní drink se solí

Když jsem si v červnu dávala v centru frappé s pořádným kopcem šlehačky, ještě jsem nevěděla, že to na hodně dlouho bude má poslední šlehačka... Tohle frappé nebylo ledajaké. Bylo s himalájskou solí a dochucené karamelem. A bylo výborné. Tolik, že mě mrzelo, že si na něj nemohu znovu zajet. A tak jsem se rozhodla, že si budu dělat podobnou dobrotu doma. No frappé to není... nemám mixér na led a nejsem žádný barista. Takže jsem si to zjednodušila jak jen to pro matku lezoucího dítěte jde. Během dopoledního spánku Pupíka si udělám kávu, osladím karamelem od Vaška z Krumlova (prý vyhlášený regionální produkt, který dovezli rodiče z dovči) a trochu osolím.
Tak kolem oběda je studené dost na to, aby mohlo putovat do lednice a ta se z toho nezbláznila. A při odpoledním šlofíčku vliju kokosové mléko a přihodím pár kostek ledu. A pak si mohu vychutnávat pohled na spícího andílka. I když přiznávám, že dost často si kávu dopíjím až v noci nebo druhý den ráno, protože ji nacházím zapomenutou v některé fázi "výroby" :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)