středa 21. září 2016

Krabice pokladů

V článku o Rózičce jsem psala, jak hračky momentálně nemají šanci. Před měsícem bodoval hlavně rendlík. Proto jsem se rozhodla nabízet jí různé předměty k prozkoumání. Nic světoborného. Ale věděli jste, že toto počínání má svůj název? Treasure basket. Tak a mám to. U nás to není košík s poklady, ale krabice. Naházím do ní co najdu po bytě a přijde mi bezpečné pro mozeček a koordinační schopnosti skoro sedmiměsíčního mimina. Povětšinou je to dřevěné kuchyňské náčiní s nepříliš dlouhou rukojetí, předměty z potravinářského silikonu a plastové věci bez ostrých hran... no prostě co mi na oči přijde.

Mělo by to být pro dítko opravdu kouzelné zabavení. Když jsem viděla obrázky zaujatých prďolů a četla ohlasy, slibovala jsem si hodně... No člověk míní... Rozárce se předměty líbí, ale že by je soustředěně zkoumala na jednom místě? Ona je všude roztahá, oslintá a zahodí. A pak jde po něčem, co jsem jí vůbec nepřipravila. Protože proč by zkoumala něco co má pod nosem? Ale třeba bude mít někdo z vás větší štěstí. Stačí si na pinterestu nebo instagramu zadat treasure basket a máte to. Je tam inspirace. Na barevné košíky, košíky s předměty z přírodních materiálů, různé smyslové košíky a tak podobně. U nás momentálně nejvíc frčí stavění se. A padání. a mezi tím shodit vše ze stolu. Takže jí ty předměty strkám tam. Protože na nějaký košík, nebo krabici mi moje zlato zvysoka kašle :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)