pondělí 20. srpna 2018

Sukýnka


Sukýnka s kapsami. Paráda na dovču. Protože na Rózu v jejím čísle vyzbyly botky žluté barvy. A páč tahle látka prostě byla doma. Původní plán byl nějaká pěkná, promakaná, sukně. Třeba tu je návod na jednu moc pěknou. Ale nakonec zvítězila lenost. A tak ta naše je prostě z pruhu látky. Pasový límec je tak dlouhý, aby se pohodlně nechala přetáhnout přes zadnici. Kapsy akorát pro malou ručku.
Nejprve jsem si připravila kapsy (zažehlila okraje, prošila horní okraj). Poté jsem je našila na vyměřená místa (u horních okrajů kapsy zpevnit do trojúhelníku nebo obdelníčku, tato místa jsou vystavena větší námaze). Pak jsem sešila středový šev (prostě ty dvě kratší strany obdélníku). Prošít dlouhým stehem horní okraj a stejnoměrně nařasit na délku pasového límce. Připravit pasový límec (zažehlit podélně napůl + z každé strany záložku, sešít kraje. Pasový límec nejprve našít z rubu, poté z líce, vynechat prostor na díru na vložení gumy/provázku. Protáhnout gumu. Začistit dolní okraj sukně.
Já doma nemohla žádnou gumu najít, tak to jistil provázek. Třeba jednou tu gumu seženu a vyměním :D
No už jsem nějaký ten pátek ze školy, takže postup asi určitě není úplně tip-ťop, ale funguje a Róza je ze sukně nadšená, vyfotit ji v ní je prakticky nemožné, páč se z ní stává víla a ta neustále tančí :-)





4 komentáře:

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)