středa 24. září 2014

Mrkvovo-cuketové muffiny

Tyto muffiny podle Kitchenette možná vypadají obyčejně, nebo moc zdravě, ale jsou nejlepší na světě! V originálním receptu mají ještě polevu, kvůli které, ale musejí být uchovávány v lednici a tam já nemám moc místa nazbyt. A navíc co si budeme povídat, jsem na to líná J
A ještě pár mých „vychytávek“, nebo-li typů, pro (ne)hospodyňky, které ne vždy vše mají ve spíži a v rychtiku. S ingrediencemi se dá dost improvizovat.
Jablečné pyré, jak jsem našla na internetu, by mělo být nějak tepelně upravené, nebo koupené. Já ho nahrazuju obyčejným syrovým jablkem nastrouhaným na struhadle na takové té straně, jak nejsou slzičky ale jakoby ty hvězdičky. Ořechů většinou nemám nazbyt, tak je namíchám se slunečnicovými semínky, vločkami, jindy s mandlemi, jednou jsem dokonce byla tak zoufalá, že jsem tam prskla buráky a taky byly moc dobré. Mouka se také nechá namíchat v různém poměru, nemusí být nutně hrnek té a půl té, když zrovna nemáte. Dále je v receptu uvedeno pečení 20-25 minut. Raději opravdu otestujte pomocí špejle, já většinou potřebuji ještě o 5min navíc…

Tak vzhůru do experimentů ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)