čtvrtek 4. září 2014

Tři bratři

Staženo z: http://www.premierecinemas.cz/filmy/tri-bratri/
Žili byli bratři tři – to jsme my…“ Tahle píseň mě opravdu chytla v upoutávce při mé poslední návštěvě kina. A když jsem následně měla svátek, přesvědčila jsem svého drahého, že na pohádku musíme jít. Těšila jsem se na ni jako malá, protože pohádky miluju a Svěráka taky. Bohužel výsledné nadšení nebylo úměrné nadšení počátečnímu. Pár písniček se mi líbilo, vlastně písničky, kde zpíval Klus, Dyk a Karkulka. („Říkají mi červená, že jsem takhle zbarvená…“) Zbytek žádná sláva, vše se v písničce zopakovalo nejméně třikrát = děj neutíkal, tím víc, že všichni pohádky, z nichž se děj skládá, známe. Takže za mě žádná sláva. Ale názory jsou dost rozporuplné, někomu se ztvárnění nelíbí, jiný je z něj nadšený. Takže nezbývá než otestovat na vlastní kůži. Mé doporučení zní: testovat až z televize J A doufám, že na Vánoce se ještě vytasí s pohádkou jinou…

A jaký je váš názor na tuto pohádku? A jaká pohádka je ta vaše nejoblíbenější?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)