neděle 21. prosince 2014

Sušenky jako dárek pro kolegy

Nevíte co dát jako drobnost kolegům k Vánocům, nebo jako PF, nebo prostě jako poděkování za atmosféru v práci? Já už jsem to v minulosti řešila různými maličkostmi. A myslím, že nejlepší jsou ty, na které nepadá prach a dají se jíst. Letos jsem se rozhodla pro malé sušenky. Razítko na sušenky jsem si koupila od Tchiba. A recept použila taky přímo z krabičky. Kdo má chuť může si udělat máslové sušenky z těchto surovin:
250g změklého másla, 1 vajíčko, 125g cukru, 1 balíček vanilkového cukru, špetka soli, 250g mouky, 125g jedlého škrobu, 1/2 balíčku prášku do pečiva, 2 polévkové lžíce smetany. Máslo s vejcem, cukrem, vanilkovým cukrem a solí utřeme. Smícháme mouku se škrobem a práškem do pečiva. Obojí smícháme dohromady a přidáme smetanu. Vypracujeme těsto. Ve fólii necháme odpočívat hodinu v lednici. Mně osobně se po hodině v lednici těsto ještě dost lepilo a nešlo mi moc hezky vykrajovat, taky jsem si trochu ještě pomohla mrazákem :D Suroviny by měly být na 38ks sušenek, já jich měla o trochu víc. Šup s nimi do pytlíčku, převázat mašlí a je to...



1 komentář:

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)