pondělí 15. prosince 2014

Věnečky bez korpusu


Zase jsem si vyhrála. Na ozdobu jsem chtěla do bytu věnečky. Jenže tak malé korpusy jsem neměla. A tak jsem si věnečky vyrobila bez nich. Stačí zlehka omotat jednu delší větvičku drátem a spojit konce. Větvička tak půjde lépe přizpůsobit do požadovaného tvaru. Sem tam pak stačí zastrkat kraťounké větvičky. A stačí je ozdobit jen mašličkou. A když už jsem byla v tom, máme jeden i na dveřích :-)

Takhle u nás hořela další svíčka...
 Na dveřích...



6 komentářů:

  1. Vypadá to výborně. Tohle vánoční zdobení mám hodně ráda. Sama ho ale nedělám vůbec, páč pak je celej barák v plamenech:-)

    Krásný svátky, Haničko:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás není celej barák v plamenech, ale za to je v celym bytu bordel :D
      Taky přeju krásné svátky ;)

      Vymazat
  2. To je nádhera, všechno! Nejvíc se mi líbí ten adventní "věnec" nebo spíš květináč.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)