neděle 29. března 2015

Drobnosti pro hosty - svatba


Původně jsem nechtěla klasickou výslužku. Opravdu, byla jsem strašná a říkala jsem si jaká je to zbytečnost. Jenže člověk míní... a v našem případě maminky mění. Nedaly si to rozmluvit. Jenže jsem si nedala rozmluvit ani já své dárečky, takže svatebčané nakonec odjížděli s obojím :) 

Vymyslela jsem si několikero druhů dárků, zrealizovala jsem tři: Domácí marmelády, Sůl nad zlato a koláčky.
1. Marmelády ze spíže, jsem opatřila papírovým kolečkem ovázaným provázkem okolo víčka, s nepostradatelnou cedulkou.


2. Jenže spíž není bezedná a marmelády nebylo tolik, takže na řadu přišla improvizace... Do stejných skleniček jsem rozsypala kuchyňskou sůl - protože té není nikdy dost. Aneb Sůl nad zlato. A nazdobila jsem ji stejně. 


3. No a ti, kteří by sladkého neměli dost si mohli dát opět koláčky.


(4.) Čtvrtý, myslím si, že vymakaný dárek vhodný pro zimní svatbu mělo být krmení pro ptáčky ve tvaru srdíčka. Prostě místo lojové koule se semínky smatlané do kuličky, to mělo být nacpané do srdíčkových vykrajovátek a opatřené provázkem, ale na to nezbyl čas...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)