neděle 22. března 2015

Svatební deník



Svatební deník jsem dostala jako dárek od kolegyň. A byl to dárek povedený! K plánování nervy-trhající události jako dělaný! Trefily se mi do noty. V knihkupectvích jsem pokukovala po podobném pomocníku, ale nedopadlo to dobře. Vadil mi hlavně formát takových zápisníků, většinou A4 a víc. A takový sešitek přeci potřebujete mít stále při sobě... Tak to vypadalo, že si snad založím svůj notes. Ale holky mě zachránily. Je tam vše co potřebujete do svatby zařídit a ještě něco navíc - rady a tipy, které vás dovedou k zamyšlení, či popostrčí k rozhodnutí a nejen to. Hlavně je součástí i aktivační kód k webovým stránkám! V dnešní době téměř nepostradatelná věc, přes internet jde řešit všechno.

Takže popořádku v deníku si můžete dělat poznámky, zaznamenat schůzky, úkoly apod. Ale také vás provede postupně vším co je třeba - od zásnub, přes hostinu a fotografa až k rekapitulaci. A ke každé kapitole je napsáno pár odstavců, které nastíní základní možnosti. Díky deníku nás třeba napadlo využít zlato po babičce a použít jej na naše prstýnky (a mít ji tak stále u sebe...) Deník si můžete koupit za 399Kč zde.

No a webovky, z části je to tak trochu virtuální deník, který jsme zas až tolik nevyužili. Ale dobrou součástí je pár stran, které můžete publikovat a využít například k potvrzení hostů.
Jak vypadaly naše webovky se můžete podívat zde. Stránky mají své mouchy, které si myslím, že provozovatelé postupně vychytávají. Je super, že lidé mohou potvrdit svou účast, že se podívají kdy se událost koná, kde se koná a teď už i kam mohou posílat případné gratulace. Ale ráda bych tam viděla i například zveřejněný harmonogram, který je pro spoustu lidí dost podstatný.
Ale i tak toto duo jednoznačně doporučuji.
A nebo pro tvořivé - můžete si jej vyrobit sami ;) Zde je ten co jsem vytvářela já pro kamarádku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)