středa 15. dubna 2015

Všechno zlé...

Konečně jsem si zase našla čas na čtení. Dokonce jsem si i založila kartičku do knihovny. Jsem ostuda, přestěhovala jsem se skoro před dvěma lety a dokopala se k tomu až teď a ještě k tomu až když jsem byla na exkursi s dětmi ze školky. Ale teď už to bude jen lepší ;) No a pro začátek jsem si půjčila zas oddychovku. "Všechno zlé je k něčemu dobré" mě zaujalo svým názvem - jak často se tímto utěšuju?? :-) A tak jsem po ní hrábla. Myslím si, že tato kniha zaujme především maminky, kterým se právě narodilo mimčo. Protože se tam neustále mluví o tom, jak je hlavní hrdinka unavená a nic nezvládá. Příběh je o ženě, která si myslí, že její život je v rámci možností ok, dokonce se utěšuje že je super.
Má radost z toho, že již brzy bude mít rodinu i vysněnou svatbu. Jenže v tom ji její nezodpovědný přítel nechá a na vše je rázem sama... Knihy o tom jak někdo překonává nástrahy života, i když ten mu hází klacky pod nohy, mám ráda. Ale tady bylo přeci jen trochu moc těch plínek... Ale jak jsem řekla, matkám které se v tom plácají taky může kniha poskytnout útěchu, že v tom nejsou samy a může být ještě hůř. A já třeba jednou uprostřed bordelu budu hořce vzpomínat.


1 komentář:

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)