úterý 4. srpna 2015

Rybízový evergreen


Letos už po druhé a určitě ne naposled. Protože tenhle koláč je boží a navíc nezabere moc času. A jak ho dělám já? Na těsto je třeba 22dkg polohrubé mouky, 4dkg cukru (podle toho který mám buď cukr moučka, nebo krupice...), 13dkg másla a dva žloutky. Těsto zpracovat na vále a vytvarovat do vymazané formy. Korpus dáme do předem vyhřáté trouby (já dávám 180°C, horkovzdušnou) na 15 minut. Mezitím omyjeme 1-1,5 hrnku rybízu, necháme okapat. Z dvou zbylých bílků vyšleháme sníh, všleháme 8dkg cukru a nakonec zlehka vmícháme rybíz. Na upečený spodek nandáme směs halabala lžící a nechápe dopéct cca 10min. A je to.


Recept už si ode mně brala i mamka a to je co říct, protože ta je nějaký mistr na pečení :D Kdyby to někomu připadalo málo sladké, tady je původní recept, který jsem si upravila, protože toho cukru a másla mi tam prostě přišlo až moc...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)