čtvrtek 3. prosince 2015

Bílé Vánoce - i bez sněhu ;)



Loni jsem si řekla, že bílé Vánoce budou i když nezasněží. Jak jsem to vykoumala, se můžete podívat v tomto článku. Jsou to samé jednoduché věci, protože na tvoření tradičně nebylo tolik času kolik by se mi líbilo. Za ten efekt a pohodu to ale stálo ;)

Ze všeho nejdříve byl na světě adventní svícen ve formě.

Pak se přidal adventní kalendář - na kusu kartonu.


Stromeček byl nejdříve ozdoben jen světýlky a šiškami...


...později přibyly i hvězdy z bílé čtvrtky.


Na větvičky posloužila bandaska na mléko a plecháček, věnečky byly umotané bez korpusu.


Dárky jsem zabalila do obyčejného baličáku provázkem, cedule jednoduše vystřižená ze čtvrtky.


A na stole také vše do bíla, i ten hyacint, jen ubrus bílý nezůstal na moc dlouho :-)




A samozřejmě nechybělo jmelí.


A jak to máte s barvami Vánoc Vy?
Kdo potřebuje trochu červené, může mrknout na Vánoce předloňské.
A letos? To vypadá zas na bílou, ale i s trochou šedivé a černé, jsem zvědavá, jak to všechno dopadne :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)