pátek 18. března 2016

Revize oblíbených blogů

Bloguju, no dobře spíše sleduji blogovou scénu a občas se snažím něco sesmolit už dva roky. Hned v prvních dnech jsem si udělala seznam blogů, které se mi líbí. A teď jsem zjistila, že je všechno jinak :-) A proto dělám "revizi". Z původního seznamu toho moc nezbylo, ale za to se seznam mnou sledovaných blogů značně rozšířil! A ty pro mě nejoblíbenější vám tu představím, kdyby jste je náhodou ještě neznali - byla by to totiž velká škoda! ;)
Jak jsem říkala seznam se značně rozšířil a jsou mezi nimi i blogy, které již nejsou aktivní, ale říkám si, že v nich třebas najdu jednou co budu potřebovat. Ty teď pominu a ukážu vám ty, kde se více, či méně pravidelně objevuje nové čtení a na které se pořád těším, pořadí je dle abecedy, nemohu se rozhodnout co vede :-)
Culina botanica - kdo by neznal Herbář... takže rady, recepty a jiné s vtipem...
Decor Blanc - aneb jak z mála udělat hodně, o krásném bydlení a pěkných fotkách
Dej mi dárek magazín - prostě proto, že je Dej mi dárek skvělý pomocník a na jejich blogu se dozvím novinky. Na mém účtu si přidávám věci, které by se mi líbily a nejednu jsem si už jako dárek rozbalila! Pokud ještě účet nemáte, neváhejte, rodičům, babičkám a tetičkám to usnadní práci a vám se nebudou doma válet nepotřebné věci. I když samozřejmě občas nějaké to překvápko... Jo a ještě se přiznám, občas brousím po cizích wish listech, kochám se a samo pak přidávám na ten svůj :-)
Deník vyděšené prvorodičky - články tu nejsou sice tak časté, ale v archivu je jich hafo a zaručuji, že se pobavíte! Jakožto nastávající prvorodička, jsem ocenila hlavně první články, alespoň už vím do čeho doopravdy jdu :D
Ene la vie - útulné bydlení, sem tam tip pro mámy a pohoda...
Gabri´s - protože prostě máma, mladá mamina, která dělá věci po svém a čeká nový přírůstek a dozvím se tam něco o zdravé kosmetice, zdravých receptech a při tom není žádná švihlá alternativka, nebo aspoň myslím :)
Hnízdo zvrhlé Narcisky - v mém seznamu je několik blogů o knihách, ale tento je asi nejoblíběnější, díky němu se můj seznam knih k přečtení prodlužuje a prodlužuje... Jen se k tomu nějak dostat...
Kitchen story - blog s recepty a to ne ledajakými... zaujme třeba ty, kteří bojují s lepkem... a na fotky jídla se tak hezky kouká :-)
Kuchařka pro dceru - jak na klasiku? Tak to vám tady Florentýna poradí. A mě si získala adventní výzvou...
MA MAISON BLANCHE - protože bílá, je bílá
My Home Style - protože normální máma s nápady, které se hodí
Smooth cooking - protože nejeden recept už jsem vyzkoušela :-)
U nás na kopečku - úžasný blog se spousty nápadů, nevím kde ta paní bere energii, ale je úžasná a za paní učitelku by ji chtěl snad každý!
Život podle Lucie - jediný, který se v top udržel, je pravda, že měla Lucka možná trochu slabší období, ale už se s ní zase moc nasměju, prostě oddychovka!

Tak to je mých top 14, taky jsem to mohla nějak zaokrouhlit, jenže to by se seznam rozšiřoval a rozšiřoval, takže jestli vám to nestačí mrkněte se na na seznam mnou sledovaných. Ale tyhle mě zatím nezklamaly :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)