čtvrtek 31. března 2016

Tipy na filmy 10

Jubilejní desáté hodnocení filmů :-) a tentokrát to jsou všechno filmy pohybující se v červeném hodnocení na čsfd. Tak se na ně pojďme mrknout...
Fakjů pane učiteli 2 - na tenhle film nás vzal do kina brácha s přítelkyní. Trochu jsem se bála jak to jako "paní učitelka" ponesu. Umět si ze sebe udělat srandu je jedna věc, ale když se z učitelů dělají úplní blbci, taky to nemám ráda... Ale film mě překvapil, strašně jsem se u něj nasmála! Je pravda, že je to pro ty, kterým nevadí trochu peprnější slovník, ale ty absurdní scény mě dostávaly. Fakt jednou oddechová komedie, kteá stojí za to. Určitě si ji ještě někdy pustím.
Fakjů pane učiteli - a protože všichni na filmu tvrdili, že jednička byla lepší, museli jsme se hned podívat i na ni. A nebylo to špatné, zasmáli jsme se taky, ale ta dvojka mě dostala víc, asi kouzlo okamžiku. Ale stejně stojí za vidění.
Everest - jak už jsem několikrát na tomto blogu psala, hory miluju, je to moje srdcová záležitost. Takže tento film mě musel nadchnout už jen svými záběry. Další co mě dokáže dostat je film podle skutečné události, takže další plus. A nakonec je to prostě silný příběh, nervák. Po shlédnutí jsem byla plná dojmů a musela jsem si zjišťovat další podrobnosti jak to vlastně všechno bylo... 
Kobry a užovky - smutný příběh vdou bratrů, pro mě zas nakouknutí doživota lidí v jiných společenských sférách. Vždy mě na těchto filmech dostane to, že to tak opravdu chodí, že takoví lidi fakt jsou... 
Zachraňte pana Bankse - film sice hodnocený vysoce, ale já ho rozkoukávala snad třikrát než jsem to dotáhla do konce. O tom jak autorka Marry Poppins nechce dát práva Disneymu (jak se to méno sakra skloňuje? :-) k natočení. Asi bych tento film znovu vodět nemusela. 
Přelet nad kukaččím hnízdem - dle hodnocení na čsfd 4. nejlepší film a 19. nejoblíbenější film. Rozhodně netvrdím, že patří mezi mých 10 nejoblíbenějších filmů, ale je zkrátka dobrý, je to filmová klasika a je od Formana, už kvůli tomu se stojí na něj podívat. Takže kdo ho neviděl... hurá na to, jen prozradím, že je z prostředí blázince.
Tak co? Vyberete si? Přelet je povinnost. Everest je prostě dobrej. A u učitele 2 se prostě nasmějete (pokud vás nepobuřuje sprostý slovník) a tady vás na něj nalákám.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)