středa 4. května 2016

Polévka z medvědího česneku

Říkala jsem si, co všichni s tím medvědím česnekem mají, že ho musím také zkusit. A tak jsem si na farmářských trzích koupila hned dva svazky. No teda řeknu vám jsou to pěkný vydřiduši, pár lístků a takový peníze. Na příští rok musím zjistit, kde roste. Ideální by bylo, kdyby mi někdo mohl vydloubnout trochu ze zahrádky a já to zasadila u našich :-) No a na vaření jsem šla podobně jak u špenátové polévky. Na másle jsem zpěnila na kostičky nakrájenou cibuli, přidala jsem na malé kousky nakrájené dvě brambory, zalila vývarem (asi litr) a nechala vařit do změknutí. Pak jsem přidala 100g pokrájených listů česneku a 200ml mléka a nechala probublat 5 minut. Jo a dochutila jsem to solí, pepřem a mletým muškátovým oříškem. Rozmixovat. Na talíři ještě dozdobit trochou smetany. Nebylo to vůbec špatné, ale příště ji udělám hustší, tzn. méně tekutin. A také z vlastních surovin, takhle mi to přišlo jako docela drahá záležitost, spotřebovala jsem na ni skoro dva svazečky po 35Kč. A také ji můžete zkusit s pošírovaným vejcem, v některých receptech se vyskytovalo, mně se do něj nechtělo...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)