středa 6. července 2016

Balkónová zahrádka v červnu

Tak jsem si pospíšila, aby to nebylo v takovým skluzu jako květnový report... V červnu jsem sklidila podruhé mangold a vypadá to, že znovu obrazí. Osvědčil se v tomto více jak špenát, ten už po očesání nedoroste v takové míře. Dala jsem novou šanci salátu... Nebo sobě? No zkrátka to spolu zkusíme ještě jednou, takže semínka jsou v hlíně. Stejně tak další dávka bazalky a rukoly. Navázala jsem rajčata. Na těch už se objevují první kvítky. Do pusy jsme si utrhli další jahůdku, doufám že se množství trochu znásobí... Už jsem zlikvidovala mrkev. Zelený sežrali králíci a ty mini mrkvičky si se mnou dali napůl. Ostříhala jsem odkvetlé pahýly u mini azalky.
Honzík mi přestěhoval květináč s broskvoní. Už ho ty větve rozčilovaly. Broskve začínají chytat barvu. Sem tam se objevují listy napadené třásněnkou - asi. Snažím se je trhat a likvidovat. Dali jsme si první letošní balkonovou snídačku. A drahý provedl deratizaci, tak to teď vypadá, že je balkón také z části naším prostředím. Teda spíš si ho od těch našich králíků můžeme občas vypůjčit :D




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)