úterý 17. ledna 2017

Chlupatý balón

Jak už jsem psala, naši cácoru jen tak něco na delší dobu nezabaví. Ale když se to povede... musím se s tím pochlubit. Nápad si nebudu přivlastňovat, páč jsem ho našla na pinterestu, který je fakt bezednou studnicí! Díratý míček má doma skoro každý. My ho podědili po synovci. Neměla jsem pocit, že by to bylo něco extra. Ale opak je pravdou. Docenila jsem ho, když se mini Róza rozhodla brát věci do svých rukou (to už je dávno, ufff) a podávat si je z ruky do ruky. Tenhle míč jde chytit prostě z jakékoliv strany. Pak měl chvíli pauzu. A teď jsem do něj nacpala odstřižky látek. To dítě s tím sedělo dobrých deset minut, než je všechny vytahalo. Pravda, když jsem se jala je dávat zpět a podala jí ho na druhé kolo, koukla na mě, jestli jsem se zbláznila a odlezla dělat další bordel. Ale jednou za čas jí to chytne a to pak musí vše ven. Jen teď už jí to trvá o poznání kratší dobu...
Obměnou je, tam mezi tu změť látek hodit i nějakou drobnost. A kdo by chtěl mít hraní elegantnější, mají tam být zasoukané různobarevné hedvábné šátky. No ty nemáme a tohle bylo prostě rychlejší. A další sláva míče přijde určitě až se bude Razárka učit kutálet, házet a chytat, určitě to půjde s díratým lépe, než s plným ;)


7 komentářů:

  1. To je figl:-). Zabavit nektere prdolky da fakt praci, ale kdyz to vyjde, ta radost!:-) M.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný pohled. Šíleně to uteklo a při pohledu na Rózičku, jsem si hned vzpomněla na naše děti, jak se oboum podařilo vytahat vlhčené ubrousky i papírové kapesníčky, tohle je tedy praktičtější :-))), Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, ty mi nikde nemame, tak k tomu se jeste nedostala a asi to neni uplne ekonomicke :) Decka si proste pro svoje procvicovani vzdy neco najdou :)

      Vymazat
  3. Jéé to si musím pamatovat, už jsem to kdysi někde viděla, když už byli kluci velcí a Mareček ještě nebyl ani v břiše.... snad na to nezapomenu a Mareček si tuhle zábavu užije.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)