čtvrtek 12. ledna 2017

Levandulová zahrada

staženo z: http://www.databazeknih.cz/
knihy/levandulova-zahrada-263212
Knížka kterou jsem přečetla už v listopadu. Článek připravený od prosince. A zatoulal se. Ale tip na knihu dobrý. Takže doplňuji. :) Musela jsem si slíbit, že do konce roku je poslední (toho minulého, aby bylo jasno...) Protože jsem hrozná. Když začnu číst a pohltí mě to, nevidím, neslyším a každou chvilku u toho sedím, dokud prostě nedočtu. A ostatní práce stojí. Levandulová zahrada. Autorka Lucinda Riley. Nakonec byla fajn. Sice jsem si prvních asi 50 stránek říkala, jak je ta hlavní hrdinka neuvěřitelně blbá a naivní a opravdu mě štvala, ale jakmile se rozjela historická linka, knížka si mě získala. Prolíná se současnost a rodinná historie z druhý světový. Vděčné téma. Odboj. Agenti. Nacisti. Zakázaná láska. Takže nakonec doporučuji. Hodně mě to chytlo. Četla jsem každou volnou chvíli. Ale je to vymyšlený příběh. Prostě válečná romantika. Tak až nebudete vědět co s časem... A já už mám letos přečtenou další :D 

2 komentáře:

  1. Na tu už nějakou dobu koukám, že by mohla být fajn :-) No až přečtu tu hromadu, co mám v plánu... Píšu si ji na seznam ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo seznam už mám pěkně dlouhý... a pak jdu do knihovny a samo si nepamatuju, co jsem chtěla :D

      Vymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)