pátek 10. února 2017

Bleskovka

Bleskové výtvory jsou stejně nejlepší. Konečně jsem něco vymyslela sama a jen nekopíruju :D Pamatujete ještě jak jsem dělala hrazdičku? A jak jsem si slibovala, že na ní vytvořím nějaké ty stylové hračky? No... spoustu dřevěných komponentů, jako jsou kroužky a korále si stále ještě hověly v krabičce. Ale teď jako když je najde. Větší kroužky našly domeček v polepené krabičce od pringlsek. Menší jsem navlékla na nepoužívanou vařečku a zajistila konec korálkem. To soustředění při vyndávání kroužků. Fakt mě bavilo, jak Róza zanořila ruku pokaždé až k rameni :-) No a vařečka měla být původně hrkátko, ale Rózinka korálek vykloktala, takže jde sundat a stahuje i mini kroužky, prostě si to uzpůsobila sobě. Do levelu dej dovnitř/navleč, ještě nedošla, ale je to připravené.
Zase bacha na korále! I když ten náš je tak obří, že by snad ani spolknout nešel ;)






2 komentáře:

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)