neděle 18. listopadu 2018

Třešňový pytlík na "prdíky"

Konečně jsem se odhodlala připravit něco tomu našemu novému miminku. Malý nahřívací pytlík s náplní z třešňových pecek se na bolení bříška u Rózky osvědčil. Jenže nepřežil... Nahřívá se totiž v mikrovlnce a párkrát nahříval tatínek. No a párkrát to přepískl. A pak už ty spálený pecky tak strašně smrděly, že se to nedalo :D
Takže ještě týž rok jsem začala poctivě schraňovat a čistit pecky pro pytlík příští. Róze se bříško nakonec srovnalo a tak na šití došlo až teď. A vytunila jsem si ho. U původního mi vadilo, že to byl prostě jen pytlík a nic. Snadno se ušpinil. Tak já udělala minipytlík s třešněmi a na něj minipotah. A to né jen tak ledajaký, ale ušatý. Vzpomínáte na ušatá kousátka? Tak tady jsou uši taky, jen na menším kroužku. A kroužek je odepínací, pro snadnou údržbu. Tak co, jak se Vám líbí?







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)