čtvrtek 24. ledna 2019

Doktorský plášť a další nezbytnosti k outfitu lékaře

Plášť pro naši malou doktorku. Ze staré tátovy košile. Inspirace nalezená pomocí pinterestu na těchto stránkách. A fakt to funguje. Prostě se odstřihne límeček, zapraví se ideálně šikmým proužkem. No já to udělala stužkou, páč prostě šikmý proužek nebyl a čas jej tvořit nebo koupit taky ne. Rukávy a boky sestřihnout do netopýřích rukávů. Ze zbytků vystřihnout kapsy. Našít kapsy. Sešít a začistit boky. Zahnout a prošít dolní okraj. Jenže asi máme menší dítě, než v inspiraci. Nebo většího tatínka...
Aby to z ní nepadalo, zkoušela jsem další úpravy. Původně jsem jen vzadu našila stužku, která spojovala ramena. Jenže našemu tintítku to nestačilo. Musela jsem dodatečně vzadu vytvořit protisklad. Ten se snadno vypáře až nebude potřeba. Hotovo dvacet. Radost veliká.
Aby pacienti věděli kdo s nimi jedná má slečna doktorka jmenovku na kapsičce. A vyhrabala jsem i šňůrku na kartičku k identifikaci. Čepku, roušku , rukavice i navleky na boty máme ze zdravotnických potřeb.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)