čtvrtek 21. března 2019

Kouzlení jara

Tak jako na jaře vykukují z trávy první jarní sněženky, tak z našeho inkoustového papíru zmizíkem vykoukly naše kytičkové malůvky. Jako mohla bych říkat jak, šíleně originální a vynalézavá jsem. Ale pravda je taková, že jsem chtěla s Rózkou dělat zimní klasiku. Zmizíkování z modrého inkoustu, ale když jsme začly, zjistila jsem, že modrý prostě nemáme. Tak jsme použily zelený. Rózu bavilo už samotné natírání. Nechávaly jsme zaschnout do dalšího dne a ze dne se stalo dnů několik... A mezitím opravdu vykoukly první jarní sněženky před barákem a bylo vyřešeno co zmizíkovat. A je to prostě kouzlo, když to zkouší děti poprvé.
No a já jsem zase poprvé zkoušela mandalu. Taková rychlo, hodně od oka. Prostě jsem chtěla zjistit co na tom je. Jestli to opravdu uklidňuje. A víte co? Jo asi jo, možná si to dám příště zas ale třebas jinou technikou.
Na mandaly mě přivedla Verča z Metamorphosis of my home.
Jo a takhle trpělivě nám Maru zatím u tvoření asistuje :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)