úterý 2. dubna 2019

Další hrátky s modelínou


Baví vaše dítko modelína, ale na velká díla to stále není? U nás modelína docela frčí. Jak si udělat domácí modelínu můžete mrknout v jednom starším článku. V některých poličkových článcích, nebo na instagramu, jsem možná dávala další tipy, co s ní, ale jdu na soupis, ať to nezapadne. 
  • Prostě jen matlat a mísit barvy, koukat co vznikne.
  • Otisky přírodnin. Otiskovali jsme šišky, mušle, klacíky... Ale otiskovat se dá vlastně kdeco. Já mám v plánu ještě ťapky plastových zvířátek, nebo třeba razítka na papír.
  • Kuchyňské náčiní v akci. Váleček, nůž, rádýlko, vykrajovátka a největší hit je prosím pěkně lis na česnek. Tím se totiž dělají ty nejlepší vlasy ;-)
  • Modelínové vaření. Prostě rolky, koláčky a další. Fantazii se meze nekladou!
  • No a pak se u nás na chvíli usídlily podložky. Prostě vytištěný a zalaminovaný papír, na kterém je základ obrázku, jenž se modelínou dotváří. Když na netu zadáte heslo "playdough mats", vyjedou vám některé volně ke stažení. 


Tady přidávám odkazy, kde jsem ulovila já:

+ naposledy jsem podle Lucie Living některé barvy dělala přírodně, žlutá kurkuma, hnědá kakao...
+ tu jsem našla zajímavý tip na přidání esenciálních olejů, pak může být matlání modelíny, třeba terapií i pro maminku, jen tak si ji žmoulat a uklidňovat se. Nicméně u mě by to asi nestačilo :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)