středa 6. května 2015

Divočina

Pro tuhle knihu jsem se musela do knihkupectví vrátit! Miluju hory, miluju túry a miluju přírodu. Proto jsem se těšila, až si přečtu o útrapách Cheryl, která se vydala po pacifické hřebenovce. Sama. Na dva měsíce. S ohromným batohem na zádech. A kniha nezklamala. Přečetla jsem ji jedním hltem. Problémová holka, která hledá rozuzlení svého života. Chodí, chodí, nadává si co si to vymyslela, trpí počasím, tíhou bagáže, puchýři na nohou, ale šlape. A nakonec si tu svou cestu najde a ona si uvědomí, co vlastně chce. Parádní sonda.
Byla jsem z knihy od Cheryl Strayedové tak nadšená, že jsem chtěla strašně moc vidět i filmovou verzi. Od té však trochu zrazuji - kdo přečte knihu, film ho asi rozčílí. Nebo alespoň tak to bylo u mě. Není tam všechno - to se u filmů stává. Ale tam chyběly důležité věci! A hlavně chtěla jsem vidět tu krásnou krajinu, tu parádu co se rozkládala okolo a z toho tam bylo dost pramálo. Film se zaměřil především na myšlenkové pochody, vzpomínky a záblesky hlavní hrdinky... Ale co film je film, hlavně že kniha se povedla, takže jednoznačně doporučuji ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)