středa 6. května 2015

Domek na pláži

Domek na pláži od Jane Green je další z řady oddychovek. Ačkoliv jsem od té doby přečetla další knihu, tahle se mi zaryla do podvědomí. Pořád si představuju tu pohodu na ostrově Nantucken, kam bych se chtěla přenést a také si udělat dlouhé prázdniny jako postavy v knize. To by byla paráda. Takže prostředí mě pohltilo. Závěr se mi líbil moc, protože tak nějak si představuju ideální život. Ten vám ale samozřejmě neprozradím. Je však pravda, že začátek mě moc nezaujal... Představovalo se v něm totiž mnoho postav a tak zvláštně se přeskakovalo v ději...
To znamená, že kniha není pro toho kdo nemá trpělivost :-) No a konečně k ději - Nan, stará vdova nezvládá utáhnout provoz úžasného, ale starého domu a účet vyschl, napadlo ji proto, že pokoje bude přes léto pronajímat. No a bylo, přijelo několik lidí, co člověk, to příběh. Nakonec z nich samozřejmě byli velcí přátelé... Něco bylo dost předvídatelné, některé zvraty mě překvapili. Prostě fajn pohádka pro dospělačky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)