středa 6. května 2015

Jak to jde...

Zas jsem měla pauzu v psaní a nebudu se vymlouvat. Je toho teď prostě spoustu, spoustu věcí co pro mě teď byly důležitější... holčičí víkend, školka v přírodě, ferraty s Honzíkem, čarodějnice s partou, králičí rodinka, zelený balkón a zase čtu. Z toho mám ohromnou radost, že jsem si na to čas vyšetřila! Začalo to nevinnou návštěvou knihkupectví. Nejdřív se mi nechtělo nic kupovat, vždyť už jsem si přeci zařídila kartičku v knihovně...
Ale první den jsem se vrátila pro knížku smoothie, že bych se sebou teda jako mohla něco začít dělat... Večer jsem si objednala hromadu knih o zahradničení, abych zas postoupila se svou balkónovou zahrádkou o level výš. A další den se vrátila ještě pro Divočinu, tu jsem tam nemohla nechat, já takový horský fanatik a přelouskala ji během pár dní. O tom, ale zas někdy příště... Promiňte, mám zkrátka další rozečtenou knihu ;) Jo a hezké jaro, beztak je to nejkrásnější období v roce!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)