středa 14. října 2015

Tipy na filmy 5


Máme tu další pokračování ze série filmových mini recenzí. Tentokrát je to bohužel spíše výběr - na co ne + jedna pecka... Ale i to se cení, už máte před-výběr, nebo alespoň nemáte velké očekávání a pak nejste zklamaní :D 
Sniper 5: Legacy - pravděpodobně film ze série o sniperech... vůbec neva, že jste ty před tím neviděli - je to samostatný příběh, ovšem bez spádu, ale musí se mu nechat, že je trochu zamotaný. Ale znovu bych ho rozhodně vidět nemusela...

Equalizer - film ve kterém se taky hodně střílí, respektive bojuje... Řekla bych, že je zajímavější než ten první, za to však plný nesmyslných chvatů a nadlidského umění hlavního hrdiny, který se snaží ochránit jednu lehkou děvu. Nechá se to.

Na život a na smrt - válečný film, ve kterém jsou hrdiny 4 američané proti spoustě afgánců... Opět podle mě ne úplně realistický pohled na možnosti čtyřech chlapů a jejich odolnosti proti zraněním, ale budiž já tam nebyla. Jde to, ale neřadí se to mezi nejlepčí válečné filmy všech dob...

Mladí, krásní a zkažení - hrozný, hrozný, prostě hrozný. Má to být komedie o mladých lidech a je to děs, jeden z nejhorších filmů co jsem kdy viděla!

What If - romanťárna o dvou kamarádech, kteří by mohli být možná i něco víc, jenže ona je zadaná... Sice romantika, ale docela o ničem, nijak mě to nenadchlo.

Interwiew - komedie o něčem co moc k smíchu není a to o severokorejském diktátorovi. Musí se brát s velkou nadsázkou a občas se i zasmějete.

A teď ta pecka (nebo alespoň pro mě) Lásky čas - to je má srdcovka, je to ne tak ledajaký romantický film, který je něžný, poetický a se skvělým soundtrackem. Dokonce jsem si jednu z písniček i zvolila k nástupu k oltáři ;) Článek o svatbě zde.

vloženo z: https://www.youtube.com/watch?v=aSgU0gNL2Ac


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)