čtvrtek 6. dubna 2017

Jiskra v popelu

Kniha, kterou napsala Sabaa Tahirová. Píšu za čerstva. Je to docela bichle. A přečtenou jsem ji měla za čtyři dny. S miminem docela dobrý, ne? Pravda, že jsem kvůli tomu poslala Honzíka i do hospody :-) Kniha, která byla na mém seznamu. Někdo na ni někdy napsal hezkou recenzi. Já si ji po čase zarezervovala v knihovně. A teď dorazila. Co Vám budu povídat, na začátku jsem si říkala "pro Boha co to je"? Nejsem zrovna moc na fantasy. Jediné co jsem asi kdy četla byla Hra o trůny a to ještě jen jeden a půl dílu, páč mě rozčilovalo množství postav a nesoulad se seriálem. Ale tahle knížka se mi nakonec dostala pod kůži. Úplně jsem ji zhltala. Doba podobná možná trochu antickému Římu. Přísná škola. Znepřátelené a zotročené národy... Msta, strach, čest, násilí, oddanost, trochu té lásky. No zajímavý. Jen konec mě naštval. Je otevřený. Nic není dořešené! Tak jsem začla hledat po netu, bude mít pokračování. Uff. Ale na druhou stranu než bude všechno beztak zapomenu :-) a bude i zfilmování a na to se těším! A teď si musím dát alespoň na pár dní knižní půst, ať nezanedbávám vše okolo :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)