sobota 5. dubna 2014

Den dvacátý druhý – luxusní snídaně

Snídaně miluju, pokud na ni mám čas a mám u toho společnost, je to mé nejoblíbenější jídlo dne! A na nemocenské je toho času habaděj :D No a protože jsem se nudila, nakoupila jsem věci, které nám snídani mohou zpříjemnit… A teď se s Vámi podělím o svůj názor…



Minipalačinkovač

 Vypadalo to jako idilický spotřebič. Dáte jej doprostřed stolu a užijete si hezké chvíle nad společnou přípravou snídaně. Nápad je to hezký, ale provedení už ne tak úplně úžasné… Šňůra z přístroje blbě trčí a to na druhou stranu, než by bylo u nás potřeba. Do toho je ten špagát pěkně krátký, a pokud nemáte úplně pidi kuchyň je potřeba prodlužovák a ten se plete – s mým talentem ke karambolům nic moc… 
Těsto jsem namíchala tak nějak podle sloučení tří receptů z internetu. Samotná příprava palačinek byla opravdu zábava, fakt, to se nám líbilo. Pak jsme si pohráli s různými typy dochucení. Byly dobré, ale tak nějak je blbý, když si uvědomíte, že kvůli tomu, že si dvakrát do roka dáte palačinky, jste si koupili docela velkou bednu za litra… Došlo nám totiž, že ani jeden z nás není úplně milovníkem sladkých snídaní. Radši si pochutnáváme na vajíčkách a slanince. A tak jsme na palačinkovač prdli vejce… a to nebylo úplně ono. Prostor na vajíčko není ideální, protože, když máte volský voko dole připečený, nahoře je bílek úplně syrový a půl hodiny věnujete čištění – uděláte si ho raději na pánvičce! Ještě zvažujeme přípravu bramboráků, nebo „grilování“ malých kousků masa, ale nevím-nevím. Navíc materiál vypadá, že bude rychle poškrábaný a obracečky, které jsme používali jsou jeté už teď… Takže za mě – nevyplatí se to, akorát to bude zabírat drahocené místo v kuchyni.
 

Formy na vafle


A to je jiná! Původně se mi líbil vaflovač, ale uznejte, objednat si dva krámy – to jsem si nelajskla. Vaflí jsem se ale nechtěla vzdát a tak jsem si objednala, alespoň ty formy. A dobře jsem udělala. Vafle nám moc chutnaly! Byly podle receptu v návodu na použití a byly luxusní. Takže tuhle snídani si asi jednou za čas rádi uděláme. Verdikt – jděte do toho, navíc když se jdou formy umýt hned, není s tím žádná práce ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)