pondělí 22. února 2016

Flowerski

Dnes jen krátce. K Vánocům jsem od mého úžasného muže dostala mimo jiné i poukaz na flowerski - což jsou náušnice ve tvaru kytičky v rozmanitých barvách. Nevěděl, kterou barvu vybrat... A já po měsíčním váhání taky ne, tak jsem rovnou koupila další troje. A jsem z nich tak nadšená, že momentálně jiné náušnice ani nenosím. A navíc se mi moc líbí myšlenka tohoto obchodu. Přečetla jsem si, že tvůrkyní je prostě normální holka, která tvořila nejdřív jen pro sebe, pak pro kámošky a teď si plní svůj sen a prodává. Náušnice jsou krásně zabalené, vypodložené dřívkem v pytlíčku, přijdou v bublinkaté obálce, takže se jim nic nemůže stát a se vzkazem a poděkováním od autorky. Prostě milý balíček!
A sem tam se nechají koupit i v malých obchůdcích a kavárnách, pro které mám také slabost. No prostě paráda. Čekám až mě také něco osvítí a napadne něco jednoduchého a krásného s čím si budu plnit sen :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)