úterý 2. února 2016

Závislosti - hry...

Už jednou jsem tu psala jak zahánět nudu, když je člověk doma na nemocenské a neví roupama co by a jednou a to velmi špatnou možností jsou počítačové hry...
S novým tabletem jsem se bohužel dostala k různým aplikacím a tak jsem propadla hrám typu spoj tři... A hlavně Draw Something, znáte? Já už to hraju asi dva měsíce a snažila jsem se k tomu přimět široké okolí, ale drží se jen Honzík, takže jsem si našla parťáky cizí. Princip je v tom namalovat něco tak, aby to ten druhý uhodl. A je to v angličtině - takže si to obhajuju tím, že si procvičuju slovíčka :D a navíc mě to kreslení baví... A každý den je výzva, kdy se hádají obrázky na čas, za což se také sbírají body. Zkrátka, kdo nevíte co s časem a rádi kreslíte, jděte do toho. A kdyby si chtěl náhodou někdo zahrát se mnou... ;)








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)