úterý 18. března 2014

Den pátý – kdo si hraje nezlobí

Dny otevřených dveří fungují! Téměř každý den se něco děje… No tak dobře tu pánskou jízdu svého přítele a jeho partičky, kterou jsem svou přítomností tak nějak narušovala, bych možná počítat neměla. Ale hned den na to tu byla má kolegyně, která mi přinesla další knihy na čtení a disk plný filmů a seriálů. Pak jsme byli na oslavě přítelovy maminky, kde jsme se parádně přejedli všemožných dobrot. A měla jsem tu sestřenici se syny, kteří v Praze strávili část jarních prázdnin a dneska mi tu pod okny dokonce zpívaly ty moje ratolesti ze školky – to bylo radosti, otevírala se okna i z ostatních paneláků a důchodci nestačili valit oči.

No a když už jsem tu měla ty mé „synovce“ museli jsme pro ně vymyslet nějakou tu zábavu, aby se nenudili a nevymýšleli neplechu – jako házení plastového letadýlka po našem králíkovi a tak. No a tak jsme vytáhli Carcassonne. Tahle hra se v posledních letech stala mou oblíbenou. Dokonce když jsme si ji před dvěma lety pořizovali, bratr přikoupil i druhou základní sadu, aby hra nebyla tak krátká a samo nějaká ta rozšíření… V téhle hře jsem bývala přeborníkem ve hře hra jeden na jednoho (když nepočítám mého bratra, který promýšlí každý krok tři kola dopředu), ale jakmile je hráčů více, nestačím všechno sledovat a kazit hru ostatním :D

Pak ještě mohu doporučit hru s kostkami na principu piškvorek, kterou jsem vyrobila doma ze starých dětských kostek a motivy vyznačila pájkou. Tuhle hru jsme si okoukali v čajovně. Ne, že bych byla klasickým návštěvníkem těchto druhů zařízení, ale jednou ze rok, za dva se tam ráda podívám právě kvůli společenským hrám. U čajíčku si tam můžete zkusit něco nového a vyhlídnout, co byste si chtěli koupit dom. Já už tam mám takhle vyhlídlé Česko.

A jak jste na tom vy se společenskými hrami? Která je ta Vaše nej?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)