pondělí 17. března 2014

Den osmý – slavím Paddys day – Sv. Patrika

No trošku jsem přeskočila, ale nechat to na později, to už by článek nebyl aktuální J Ne nezbláznila jsem se a ne nejsem z těch, kteří potřebují slavit všechny mezinárodní svátky a propadá mediálním kampaním a trhákům – já tam byla! Byla jsem na sv. Patrika v Dublinu. Je to už dlouhá doba, ale před pěti lety jsem byla au-paire v Irsku. Byla to úžasná doba, na kterou moc ráda vzpomínám a každý rok se snažím tento svátek oslavit tak nějak po svém… Takže od rána mám na sobě výroční zelené triko, pouštím si irské songy a probírám se fotkami. K večeři bude zelená hrášková polévka a přítel mi přinese Guinnesse. Nemít fofrklacky skočím si nějakej ten irskej taneček :D

No co vám budu povídat, hned bych se tam rozjela znovu a vřele to doporučuji každému… Je to krásná země s úžasnou atmosférou. Nikdy bych neřekla, že si zamiluji stát, ve kterém je průměrná teplota 16°C v létě a nikdy nevíte, kdy bude pršet J
Krom toulek zelenou přírodou a obdivování polorozbořených kostelů je silným zážitkem návštěva pubů. Pohoda sálá i tady, všude je přítmí, milá obsluha a skoro každý den se najde i v malém městečku hospoda, kde hraje živá hudba a to je něco pro mě! Ale pozor do hospody běžte jedině dobře oblečeni, v bílých teniskách vás do některých ani nepustí ;) No pokusím se vás namlsat alespoň nějakými těmi fotografiemi…

A co vy? Která země je právě ta vaše srdcová záležitost?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)