středa 19. března 2014

Den sedmý – čučím na filmy


Jak jsem říkala, měla jsem tu na návštěvě jednu úžasnou kolegyni, která mi tu nechala plný disk filmů, takže se mám na co koukat. Nově jsem shlédla Královnu Viktorii, Absurdistán a Edith Piaf. Znovu jsem uronila slzu u P.S. Miluji Tě a zopakovala jsem si Enchanted. V češtině je to vedené jako Kouzelná romance a popravdě na ČSFD tahle pohádka nemá úplně valné ohodnocení. Já ji ale miluju, koukala jsem se na ni snad milionkrát s holčičkama v Irsku a hrozně jsme se u toho nasmály! Dokonce jsem si tam musela koupit DVD a přivézt si ho domů. Schválně zkuste se na to podívat v původním znění – je to mnohem větší sranda ;)

No a kdyby chtěl někdo poradit nějaké filmy pro romantickou duši či nějaká dramata, životopisné filmy a tak (akční, schi-fi, thrillery a horory u mě nehledejte J) pro chvíle nudy, tak tady jsou mé oblíbené filmy: Černobílý svět, Koupili jsme ZOO, Velký šéf, Americký gangster, Černá kniha, Pravidla moštárny, Prázdniny, 500 dní se Summer, Anna  a král, Troja, Předčítač, Životy těch druhých, Jíst, meditovat, milovat, Kokain, Život je krásný, Zelená míle a tak dále J

A ještě jeden typ na závěr – jedna má bývalá spolužačka začala psát blog s recenzemi na filmy, takže inspiraci můžete najít i zde ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)