čtvrtek 30. listopadu 2017

Adventní kalendáře pro malou i pro velkého

Možná, že to vypadá, že teď nejsem moc aktivní, ale opak je pravdou. Poslední dny chodím spát skoro ve dvě ráno a finišuju jeden dárek k Vánocům s zítřejším deadlinem. Jenže také docela hořela tvorba adventních kalendářů. A na ty jsem se vrhla dneska. Vymyšlené byly dlouho, ale to bych nebyla já, abych se k nim nedostala na poslední chvíli. Zvládla jsem to, mám den k dobru = den pro inspiraci. Není to moc, ale třeba někdo bude taky tvořit na poslední chvíli a/nebo to bude inspirace pro rok příští.

Tak nejprve advenťák pro Rózku. Sebrala jsem ruličky od toaleťáku všem ve svém okolí a udělala z nich takové krabičky (prostě jen ty kraje promáčknete dovnitř). Původní plán byl přestříkat je barvou ve spreji, jenže to bych ji musela koupit... ale tak je to barva přírodní, že :-) Uvnitř je schovaná pro každý den jedna duplo kostka nebo zvířátko. A protože těch jsem měla jen 20, zbytek jsou malá plastová zvířátka a rolnička. Prostě co jsem měla doma. (Mám takovou úchylku, že mám šuplíček plný různých věcí, které by mohly být možnými dárky. Prostě když něco nakupuju po netu, radši tam hodím ještě něco, aby se to poštovné vyplatilo. Když to takhle napíšu zní to dost blbě, ale jsou to opravdu věci, které bych koupila i normálně, žádné blbosti...) No nic raději pokračujeme. Asi čtyři věci se do ruliček nevlezly, tak jsem jim udělala ruličkovou krabičku ze čtvrtky v téže odstínu. A aby to mělo i bez barvy barvu, promíchala jsem krabičky s plastovými kuličkami na stromek. Byly to kuličky na náš první stromeček ve společném bydlení. A od té doby se na ně prášilo v komoře. Páč jsem plasťáky na stromku nechtěla. A tady se hodí. Aspoň se Rózka nepořeže. Jen se trochu bojím, že kuličky budou zajímavější než obsah krabiček :D No a krabičky jsou bez čísel, páč si nedovedu představit, že budu naší madam vysvětlovat, že dnes nebude otevírat dvacítku, ale čtyřku. Máme teď takové náročnější období s výměnou názorů, slovíčkem NE, frází SAMA a zjišťováním, kde jsou naše hranice :)
A teď k tomu pro Honzíka, aby mu to nebylo líto. Ten je také super jednoduchý. Vzala jsem 24 fotek. A po jedné je zabalila do svačinového sáčku. Kolečka s čísly je recyklace z loňského advěnťáku, ty které chyběly jsem dovystříhala převážně z modré barvy, ať to ten kluk má trochu jiný. Vyfasuje k tomu nástěnku a malé špendlíky. A otevírat může každé ráno v práci, ať má hned lepší náladu. Nebo tak si to představuj, ale těžko říct, jestli si to tam má kam nacpat :-)
Takže letos bez dobrot a bez úkolů a bonusů. Změna je život. Uvidíme co dám příští rok.
A do třetice taková odpočítávačka. Když jsme chystali svatbu natřela jsem tabulovkou kde co. A jedna tahle tabulka má stálé místo v obýváku. Takže když jsem viděla na MadameCoquette tip na Fler prodejce S láskou pro děti a jejich adventní kalendář, sprostě jsem ho obšlehla, nebo teda není úplně, úplně stejnej, ale silná inspirace...
No a jestli byste raději něco náročnějšího a neradi spíte, můžete ještě stihnout adventní kalendář se sranda dárky, ten jsem dělala předloni.
A pokud dárečky máte a jen tápete kam je fknout můžete mrknout tu na dřívější:
Loni byly balíčky a kuželky naskládané v lískové bedničce, koukám, že loni jsem to tu v prosinci dost zanedbala.
A letos to asi nebude úplně jiné. Páč v adventním čase jsou ty priority úplně jinak, prostě to chci v rámci možností přichystat. Tak mi držte palce ať to stihnu a přitom tu máme hezkou atmošku :D
A Vám přeji krásný a pohodový adventní čas.






2 komentáře:

  1. Jé, s Láskou pro děti je manželka od přítelova kolegy z práce, má pěkné věci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já koukala, jedna hezčí než ta drhá, tak třeba bude někomu odkaz užitečný ;)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)