středa 18. března 2015

Zamilované polštářky


Další ze série polštářků - aneb zase kreslení fixami, jen s jinými postavičkami než minule. Fixy na textil prodávají v papírnictví. Povlaky na polštáře jsou z Ikea. 



8 komentářů:

  1. Jé ty jsou boží :) Moc povedené!
    Btw. nechceš si tady dát Google followers, aby jsme mohli sledovat nové příspěvky? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už jsem to snad zmákla a jde se přidávat? asi :D já jsem technik na baterky ...

      Vymazat
  2. dobrý den, můžu se zeptat zda to vydrží běžné používání, zda se obrázek nerozmazává? a vydrží to praní? moc děkuji Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, obrázek se nerozmazává a praní to vydrží, ale časem se trochu opere, jednou za čas to obtáhnu. Dávala jsem i jako dárek k předloňským Vánocům a obdarovaní tvrdí, že oni mají obrázek stále v pohodě. Je pravda, že já peru ložní prádlo na 60°C, proto se možná více opere... ;)

      Vymazat
  3. Skvělé! Moc povedené! Já si je raději objednávám na mkluzkoviny.cz , ale začínám uvažovat, že bych se do nich také pustila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Koupím si látky a ušiju si své :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)