středa 13. dubna 2016

Rozlučka se svobodou - sranda na váš účet :-)

Jak už jsem psala v článku o pohledech, sem - tam se k tématu svateb vrátím, protože v mém okolí je to téma stále aktuální. Dnes se s vámi chci podělit o to jak se bavily na můj účet kolegyně a kamarádky. Připravily pro mě totiž nezapomenutelnou rozlučku se svobodou. No posuďte sami - dokázali byste na takové úkoly zapomenout?
Na začátku večera jsem dostala dopis o tom, že být nevěstou není jen tak a měla bych být prověřena v několika oblastech, abych dokázala, že to zvládnu. Nechyběla samozřejmě korunka s nápisem, aby každý věděl, co že jsem to za blbce :-)
1. první bylo umění se ROZHODNOUT - rozhodnout se jakým způsobem si v brzkém večeru vyžebrám peníze na panáka. Na tramvajové zastávce. V centru města. V centru hlavního města. Ale proč ne, komunikace mi nedělá problémy, tak těch pár drobných jsem za chvíli měla.
2. taky prý mám BOJOVAT AŽ DO KONCE - což jsem směla dokázat tím, že vylezu na nejbližší strom, který ozdobím svým prádýlkem. Na Malostranské. Jediným štěstím bylo že jsem se v lednu nemusela vysvlékat, ale rajcovní bombarďáky mi podstrčili do kabely. Poprchávalo a strom byl jako ostatně vše kolem dost mokrý, v kombinaci s kozačkami... No doufám, že se ti u bezpečnostních kamer, které okolo bez pochyb byly, dobře bavili. Minimálně tak dobře, jako mé drahé přítelkyně.
3. umění KOMUNIKOVAT - ano říkala jsem, že komunikace mi nedělá problémy, ostatně do vínku mi byl dán roztomilý úsměv a ďolíček v tváři, které mi to dost usnadňují, jenže na mimozemštinu to opravdu nestačí. Ne nepřepsala jsem se. Měla jsem popřát deseti lidem hezký den v mimozemštině. Úkol, který byl bezpochyby nejvíc zábavný - pro ostatní. Jako větší blbeček jsem se asi nikdy necítila. Ještě, že to splnění výrazně usnadnila početná skupinka čínských turistů, kteří si o našem národu asi stejně myslí své :-)
4. správně se POHYBOVAT - zaskákat 4 úrovně na gumě. Úkol splnitelný s prstem v nose. I v přeplněném baru. No možná ne tak docela :-)
5. poslední bylo umění JEDNAT S LIDMI - nasbírat 15 podpisů HEZKÝCH kluků na své krásné nové tričko. V pokročilém večeru a po pár panácích splnitelné. Když ještě mužům zalichotíte tím, že splnili kritérium zadání, zadarmo se napijete :)
A za to vše jsem dostala diplom dokonalé nevěsty a úžasný kufřík, o které Vám napíši zase příště ;)
A pokud hledáte inspiraci k plánování svatby, můžete mrknout zde.

2 komentáře:

  1. Super. Moc mi to pomohlo. Děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším! Pokud byste ještě potřebovala mrknout třeba na kufřík pro nevěstu za odměnu, či další balíčky přikládám dva odkazy ;)
      http://kamenurazu.blogspot.cz/2016/07/balicek-pro-novomanzelku.html
      http://kamenurazu.blogspot.cz/2016/04/kufr-pro-nevestu.html

      Vymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)