čtvrtek 14. prosince 2017

Vánoční přáníčka s batoletem

Letošní spolupráce s mou malou pomocnicí už byla o poznání efektivnější než loni :-) Konečně jsem pořídila prstovky (nějak dlouho jsem se chystala k domácí výrobě, až jsem to vzdala...) a šlo se na to. Namíchala jsem dva odstíny zelené do dvou mističek, a do každé připravila jeden korek (aneb o tom proč je dobré pít víno jsem psala už tu :). Rózka vyfasovala moje staré triko pasované na malovací oděv a otiskávání mohlo začít. Formát A2 byl hodně naivní, ale nám postačila i čtvrtina. Samozřejmě by šlo otiskávat i prstíky, když to jsou prstové barvy, že jo, ale to by naše dáma nemohla být cimprlich a nesnášet špínu na rukou. I tak jsme musely prsty několikrát otírat. Doporučuju mít hadru při ruce. Aneb známe svoje lidi.
Obtiskávání byla ta rychlejší část, následovala jedna má večerní směna v podobě vystřihávání nepravidelných stromků, nácvik práce s řezačkou a lepení. Třešínkou na dortu je pak kolečko ze žluté hvězdy, které má znázorňovat hvězdu. A páč to nebylo úplně ono, tu jsem ještě dokreslila fixkou. Aby to jako bylo každýmu jasný + vložit fotku z výroby. 
No a každoroční hledání adres bylo na třetí nočku. To jsem prostě já :-)





3 komentáře:

  1. Vypadá to pěkně :)
    Já se s malým k těmto "špinavým" činnostem už delší dobu odhodlávám, ale odvahu jsem ještě nenašla (to kvůli koberci) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás také není úplně ideální blízkost nepratelného gauče :D ale ona je většinou docela opatrná, tak snad to nezakřiknu :)

      Vymazat
  2. Rozi pekne poporostla:-)... a je to proste sikula:-), hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)