pondělí 11. prosince 2017

Visačky na dárky pro batolata a líné rodiče

Jo na tyhle Vánoce se fakt těším! Róza bude vnímat o dost víc než loni a tak trochu si fandím s tím, že by mohla roznášet dárečky. Protože to rozdávání mě nějak moc neba a od té doby co nám v rodině není nikomu pod deset, se do toho nikdo nehrne :-) Jenže jak by Rózka věděla, pro koho ten Ježíšek dárky přinesl, když neumí číst? Jednoduše. Bude tam obrázek. Abych si ušetřila práci našla jsem fotky, které jsem používala na rodinnou krabičku, kterou Róza dostala k prvním narozeninám. Fotky jsem si naházela do malování, kde jsem je poskládala a rozkopírovala tak, aby bylo vždy šest hlav pospolu na fotku 10x13 (asi by to šlo i v lepším programu, ale já nejsem moc počítačový génius) a soubor uložila. A když jsem objednávala poslední krabičky fotek (aneb fotky za poštovné), naházela jsem tam i tyto koláže.
Rozstříhat, nalepit na připravené visačky, popsat aby se neřeklo a tradááá. Ale řeknu Vám, příště se s tím tak crcat nebudu a prostě bude co fotka, to "visačka" jen zaškrtnu fotku typu polaroid, abych dole mohla něco připsat a bude. To mě napadlo až u stříhání a lepení :D
Nápad asi odněkud z pinterestu, ale já když si něco neuložím, tak to nevím...
Jednodušší variantou je, že má každý člen rodiny určitou barvu balicího papíru/mašle/tvar razítka...
Teď si vyčíhnout chvilku/večer na tajňáka, pustit vánoční film, udělat svařáka a věnovat se balení. Hezký advent!



9 komentářů:

  1. Paráda, ukládám nápad na příští rok :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě něco podobného zahlédla také loni, nebo možná už předloni, jsem ráda, že jsem myšlenku udržela :-)

      Vymazat
  2. Nádherný nápad a hrozně se mi líbí tvoje provedení.:) Díky za tip! Určitě využiju na Vánoce, ukládám do záložek..:)

    BLOG Corculum | Stepanka_T

    OdpovědětVymazat
  3. Měli jsme něco podobného na popud kamarádky - doma máme dítka, co ještě neumí číst, takže abychom se vyvarovali bojům o to, čí je který dárek, udělala jsem si ve wordu medailony členů rodiny, rozeslala k tisku i babičkám a dědečkům, a pak jen stačilo vytisknout a nalepit na dárky. A kupodivu, bojůvek pod stromečkem ubylo :). Naše cedulky tedy nebyly tak promakané a vizuálně pěkné, ale účel to splnilo, takže za nás mohu jen doporučit :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, vyplatilo se a loni jely jmenovky druhé kolo, nebyl čas aktualizovat fotky :D

      Vymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)