čtvrtek 28. dubna 2016

Tipy na filmy 11

Protože kolikrát člověk neví na co mrknout, vzala jsem si na pomoc jedno fórum na votoči s názvem Napiš jediný film, který tě poslední dobou zaujal. Zatím jsem prozkoumala filmy z první stránky a tady jsou mé dojmy. No, ne všechny filmy bych doporučila, ale na druhou stranu se mezi nimi našly i perly - filmy, které bych za normálních okolností nevyhledávala a stály za to.
Bezpečný přístav - romanťárna podle knihy Sparkse. Už kniha nebyla spisovatelovým nejlepším počinem, ale dalo se to přečíst. Film mně přišel laciný, dost se dalo vše předvídat, dokoukat to do konce bylo pro mě utrpení. Radši si přečtěte knížku ;)
Divergence - hodnocení ani popis mě nezaujaly, takže jsem nesháněla...
Incendies - festivalový, kanadsko-francouzský film. Manžel byl nešťastný, já to dokoukala... rozuzlení hodně zvláštní, ale že bych z něj byla odvázaná?
Vyměřený čas - super film. Sci-fi normálně moc nemusím, ale námět, že každý má svůj vyměřený čas než zemře a ten si musí vydělat... určitě film co stojí za to.
Sedm životů - další hodně dobrý film o muži, který pomáhá sedmi lidem s velmi vážnými problémy. Kdo nezná, ať se podívá.
Hra - poměrně starý film s Douglasem, který mě hodně bavil. Do konce nevíte jestli to, co se děje  je hra, nebo ne...
V jednom ohni - o rozpadu jednoho manželství a cestě k Bohu. Rozhodně to není film pro každého. I když tak nějak uznávám křesťanské hodnoty, i na mě byl ten film a propagování víry docela násilné. Komu to neva, tak je to romantika s tipy, jak dát vztah zas dohromady.
How I live now - nízké hodnocení a hrozba třetí světové války v popisu mě nepřiměly film shánět.
Sirotčinec - horor, vzhledem k mému těhotenství a momentálnímu starání se o mimi, jsem na horor o dětech a lekání neměla náladu. Ale má dobré hodnocení, takže kdo horory rád...
Nezapomeň na mě - romantika, nic víc, nic míň. Nejvíc asi nadchne ty, které milují Roberta Pattisona z Twilight ságy :)
Něco jako komedie - film z prostředí blázince. Kluk, který už neví co se sebou a tak se nechá zavřít do psychiatrické léčebny. Spíš než komedie je to romantika a k zamyšlení.
Jak porodit a nezbláznit se - komedie o nastávajících rodičích. Obzvláště pro ty, kteří jsou v dané situaci :-)
Já legenda - viděla jsem už dříve. Sci-fi. Film typu apokalipsa a poslední člověk na Zemi. Takže koho todle bere...
Kurz negativního myšlení - docela dobře hodnocený film, ale nepodařilo se mi sehnat.
Pozemšťan - nečekejte žádné velké zvraty, děj, krásné lidi, ani změny scén a budete spokojeni - celý film se odehrává v jedné místnosti, kde si povídají vesměs vysokoškolští profesoři z nichž jeden tvrdí, že je na světě již tisíce let. Je to hlavně o jejich diskusích. A bylo to docela zajímavé. Překvapilo mě, že to zaujalo i Honzíka, který dává přednost filmům, kde akce střídá akci :-)
Plán útěku - film z vězení a jak název filmu napovídá, hlavně o tom, jak se z něj dostat. Hlavním hrdinou je člověk, který se živí tím, že se nechá zavřít a hledá únikové cesty. Jenže jednou se dostane do takového vězení, se kterým si neví rady. Dobrý film.
Klub poslední naděje - o egoistickým týpkovi, kterej se dozví že má AIDS a zbývá mu měsíc života. Snaží se najít léčbu. Klidně i takovou, která je ve státech nelegální. A tu nachází a snaží se ji zprostředkovat i dalším lidem. Samozřejmě ne nezištně. Zajímavá není ani tak hlavní postava (ten namyšenej chlap, kterej se ke všem choval dost ošklivě se mi moc nelíbil), ale přístup úřadů. Prostě léky, které léčí se nehodí úřadům ani farmaceutickým firmám do krámu...
Počátek - označený jako 6. nejoblíbenější film na čsfd. Viděla jsem ho už, když to byla novinka. Je to film zajímavý, který stojí za skouknutí, ale mě tolik nezaujal, nemám ráda neurčité konce :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)