úterý 14. července 2015

Tipy na filmy 4

Není to tak dávno co tu článek o filmech byl. Jenže zima a ošklivé jaro bylo dlouhé a já mám docela o čem vyprávět. Takže další várka. 

Philomena - o starší irské dámě a jejím životním příběhu a o jednom reportérovi, který se jej snaží rozlousknout a zaznamenat. Pro mě to byl silný příběh. Kdo není na životní dramata, ať to nechá radši být ;)
Rio 2 - sem tam se na kreslený film mrknem, ale tohle byla docela ztráta času. Příběh o papouščí rodině je tak akorát pro děcka...
Lars a jeho vážná známost - vztah s nafukovací pannou. Je to tak praštěný, až je to roztomilý. Jsou tam vtipné momenty, někdy je to až trapný. Mně osobně bylo za Larse spíš stydno a litovala jsem ho...
Láska na druhý pokus - romantika jako řemen, ale po druhé bych to rozhodně vidět nemusela. Je to o týpkovi, který si až na druhý pokus uvědomí co měl doma za poklad...
Diana - film na který jsem se těšila - je přeci o "Královně srdcí"... Výsledek však podle mě nabyl žádná velká sláva...
Maléna - červeně hodnocený film na čsfd, pro mě ztráta času. Sice z období 2. světové, měla to být romantika a komedie, ale... vtipného jsem tam neviděla snad nic, romantika pokulhává a žádný silný příběh...
Rychle a zběsile 6 - příklad filmu, kde i pokračování má smysl. Sice akční, ale jednou za čas proč ne... Líbil se mi.

Pro dnešek by stačilo. Z tohoto seznamu ve finále ručím pouze za Philomenu a Rychle a zběsile 6. Hezkou podívanou ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)