středa 22. června 2016

Hustá bramborovo-česneková polévka

Do téhle polévky jsem se zbláznila. Je naprosto jednoduchá postup podobný ostatním hustým polévkám, které dělám a je prostě výborná. Nejprve jsem vyškvařila trochu pokrájené slaniny na ozdobu a dala stranou. Na tuku po slanině jsem jsem osmahla cibuli. Zalila litrem vody a vhodila šest na kostičky nakrájených brambor. Přidala jsem tam lžičku bujónu ze skleničky a asi hrnek mléka. Do směsi jsem vymačkala pět velkých stroužků česneku. Vařila jsem do změknutí brambor. Asi půlku brambor jsem vytáhla. Vhodila trochu pažitky, vlila půlku smetany a rozmixovala. Brambory vrátit. Polévku jsem na talíři ozdobila další smetanou, pokrájenou pažitkou a osmaženou slaninou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)