neděle 17. července 2016

Tipy na filmy 12

Po filmové odmlce, kdy jsem se vzpamatovávala z maratonu doporučených filmů, jsem opět zpět se svými "minirecenzemi".
A tentokráte žádná velká sláva. Filmů je dost, ale ke zkouknutí bych kamarádce doporučila jen dva a to Marťan a Gangster Ka. A jaký mám názor na ostatní?

U moře - na tento film jsme se vydaly s kolegyňkama do kina. Režie Angelina Jolie, která ztvárnila i hlavní roli spolu se svým skutečným i filmovým manželem Bredem Pittem. Je to romantické drama, tak jsme si říkaly docela záruka. No a nebylo to zlé, ale člověku je z toho filmu dost ouzko! Takže nevím jestli je to zrovna pro lidi, kteří něco řeší ve svém partnerském životě...
Bláznivá dovolená - slabší odvar původních filmů. V hlavní roli je rodina původního syna. Jedou na to samé místo, kam jeli i první Griswoldovic, a vůbec je to tak trochu opakovačka. Bez tohoto "volného" pokračování, bych se asi klidně obešla...
Sněhurka a lovec - krásná výprava, okouzlující královna... Jenže je to prostě předělaná klasická pohádka a to se mi asi moc nelíbí... Takže nemůžete se na to podívat s dětma, protože je to pro ně až moc kruté a akční a když se na to podíváte jako dospělák, přijde vám to trochu přitažené za vlasy...
Gangster Ka - kriminálka, film o podsvětí, a jak to tak bývá, zas jsem z toho byla trochu rozhozená... Opravdu to takhle chodí i u nás? Lepší snad nevědět, nebo se minimálně nezaplést... Ale každopádně hodnocení má film dobré.
Hotel Transylvánie 2 - animák, který nebyl špatný. Teda jednička byla samozřejmě lepší, to si nebudeme nalhávat, ale dvojka neurazí. Mladý pár má potomka a řeší, kde bude nejlepší ho vychovávat, do toho se neví jestli bude nebo nebude mít nadpřirozené schopnosti...
Spectre - Bondovka, takže o akci a krásnou ženu není nouze... I když neholduju akčním nesmyslným vychytávkám a podivným náhodám, či schopnostem akčních hrdinů, dá se to. Prostě u Bonda se to čeká...
Marťan - docela zajímavý film o tom, kterak se chytrý člověk o sebe postará na Marsu - tak trochu Robinsonka a protože Robisona a podobné příběhy hltám od malička film se líbil. I když je tam zas dost nesrovnalostí a občas nad něčím kroutíte hlavou :-)
Osm hrozných - fakt zajímavý příběh, všechno zamotané, nevíte na čem jste, ale proboha proč to trvá tak dlouho - to je také hrozný!! Celkově námět super, ale usínala jsem u toho jak se to táhlo...
Padesát odstínů šedi - no knihy jsem nedávala, vadilo mi jaký se z nich dělá trhák a když jsem pak celou sérii dostala k narozeninám, nebyla jsem schopná přelouskat ani první díl... Prostě to nešlo, občas žhavá scéna, ale ona byla opravdu tak upejpavá a naivní a nechala se sebou tolik mávat, že to ani žhavá chvilka nespravila, no a obdobný byl i film, prostě utahaný a o ničem. Omlouvám se všem fanynkám :D
Méďa 2 - manžel se u toho bavil, říkal, že tam jsou dobrý hlášky, mně to spíš přišlo jen sprostý a ubohý, rozhodně nekoukat s dětma, měli byste co vysvětlovat!
To byl zítra flám - rozhodně to není komedie století, spíš taková puberťácká komedie, ale dá se to, člověk se občas i zasměje a pobaví, nic velkého ale nečekat!
To byl zítra flám 2 - tak ten už za to nestojí, tady se narozdíl od jedničky necestuje do minulosti, ale do budoucnosti a prostě situace, a vtipy už jsou dost o ničem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)