sobota 10. prosince 2016

Vánoční prasárnička/přáníčka

Chtěla jsem zapojit do vánočního tvoření i mého andílka. Vymyslela jsem si přáníčka. Představa se od reality nakonec trochu liší, ale byla to sranda. Chtěla jsem bílou prstovou barvu. Jenže prstovky jsem v obchodech našla pouze ve čtyřech základních barvách. Zapátrala jsem teda na netu. Stačí zadat na googlu domácí prstové barvy a vyjede vám několik receptů. Základem hladká mouka, voda, potravinářské barvivo, popř. škrob, cukr, sůl. Jelikož jsem byla líná a chtěla to co nejjednodušší, vybrala jsem variantu mouka/voda, šmitec. A ještě za studena. Rozmixované tyčákem.
Byla to kejda. A vůbec mi nedošlo, že doma asi prostě bílou neudělám, na tu barvivo není. A mouka s vodou je skoro čirá. Hrnec jsem spolu se skoro nahatou
Rózou a papírem naložila do vany. Byla to psina. Děvče moc nepochopilo o co tady jde. A prsty měla věčně v pusině. Snažila jsem se jí ukazovat co s tím a v duchu se modlila, aby jí ze syrový mouky nebylo zle. Bylo to tak půl na půl, ale papír nakonec zapatlanej byl. Posypala jsem ho ještě jednou moukou, aby se to chytlo na tu kejdu. Po zaschnutí jsem to ještě zalakovala lakem na vlasy. Efekt to asi moc nemělo, páč všude máme opadanou mouku. Pod krabicema, kde se papíry musely nechat vyrovnat i všude po stole a okolo, kde jsem pak dál tvořila. Nastříhala jsem z toho menší obdélníky, které jsem nalepila na bílé základy.
Pomalování jsem si na krásno načmárala propiskou do notýsku u televize a zas mi něco nedošlo. Že na tu malou plochu mi psát štětečkem nepůjde. Takže nápis je lihovkou, která je teď zaneřáděná moukou a stromeček, který měl být jedním tahem, je štětcem a tuší asi tak deseti tahy. Hvězdička je tam navíc, aby to nebylo tak smutné. No myslím, že na poprvé se ta spolupráce docela vydařila. Posílat budeme s fotkou Rózy při tvorbě. Aby měli všichni jasno :-)





17 komentářů:

  1. Je to moc hezké. A strašně moc se mi líbí, jak je do toho zapojena Rózka. Je tak nádherná...ty její velké kukadla. Je roztomilá. Moc!

    OdpovědětVymazat
  2. Nepřevařená bílá mouka není zrovna moc zdravá pokud by se to mělo ujídat, jinak zajímavý nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, naštěstí jí z toho nic nebylo. Pro příště vím, u nás jedině převařené ;)

      Vymazat
  3. Krasa, bezva napad a vysledek za me dokonaly:-). M.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný nápad a určitě pro babičky to nejkrásnější přáníčko, vypadá to opravdu moc hezky.
    Měj se moc fajn, Kája.

    OdpovědětVymazat
  5. Přáníčka dopadla moc hezky! A je vtipné, jak se u těchto diy-projektů liší realita s představami - taky to znám ;-).
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já hlavně moc věci nepromýšlím, já mám ten koncový "produkt" a říkám si, že se to "nějak" udělá. Ale ono to nakonec nějak dopadne :-)

      Vymazat
  6. Moc pěkná přáníčka. Ta námaha stojí za to.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)