úterý 20. listopadu 2018

Čtu: aneb resty

V dnešním článku si poznamenám další přečtené knihy, ke kterým se mi zkrátka už nechtěly dělat samostatné články, ale zkrátka je chci mít stejně zapsané.

První z nich je Dárek na rozloučenou od Teresy Driscoll. Ženské čtení. Díky tématu nejde říct úplně oddechovka. Dárkem na rozloučenou je totiž kniha vzpomínek a receptů od maminky, která hlavní hrdince Melisse zemřela na rakovinu již v dětství, ale od právníka ji vyzískává až v dospělosti. Do toho se řeší její vztah k partnerovi, otci, práce, zdraví... Ta myšlenka napsat pro dítě knihu s rodinými recepty, fotkami a u nich vždy nějaké vzpomínky se mi líbí. Jednou se k rodinné kuchařce snad taky dokopu.




Lepší život od Anny Gavalda. Kniha, která mě vůbec nezaujala, totální šlápnutí vedle. Ale musím se přiznat, že je to jedna z hodně málo knih, kterou jsem nedočetla. A to kvůli tomu, že jsou v ní dva samostatné příběhy. Ten první jsem prostě dotáhla, protože mi to nedalo. Také to tak máte? Že když se vám kniha nelíbí stejně ji dočtete, nedá vámto? Nebo ji s klidným svědomím odložíte? Nicméně v recenzích se píše, že druhý příběh je lepší a jiné knihy od autorky jsou fajnové... Jo a bylo to o slečně, která nedokončila školu, dělala práci, která ji nebaví, byla věčně bez peněz, bez vážného vztahu a poslední kapkou do skádačky byla ztráta velké peněžní sumy. Pak se nad sebou začla zamýšlet...
Malý pražský erotikon od Petra Hartla. Knížka známá. Hodně lidmi opěvovaná. Už název vypovídá o čem asi bude. Spleť osudů lidí, kteří tak nějak skoro každý s každým... Nebylo to špatné, příběhy dobře zamotané, postavy zajímavé, ale asi nic co bych musela číst znovu.

Nanejvýš čtyři hodiny spánku. Kniha od M. Schiappa. O dvou matkách. O těhotenství. Výchově. Manželství. Partnerství. Kariéře... Vybrala jsem si ji kvůli názvu a aktuálnímu tématu. Ale že by mě úplně nadchla. Nenadchne, neurazí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)